Addiko Mobile mobilno bankarstvo

Nova Addiko Mobile aplikacija za mobilno bankarstvo!

Aplikacija je moderna, intuitivna i jednostavna, s nekoliko novih, praktičnih funkcionalnosti i u skladu s našim novim vizualnim identitetom.

Ako je Vaš uređaj tako podešen, nova Addiko Mobile aplikacija automatski će se ažurirati i biti spremna za korištenje. Ako pak Vaš uređaj nije podešen na automatsko ažuriranje aplikacija, na Google Play Storeu ili App Storeu potražite aplikaciju pod imenom Addiko Mobile Hrvatska i pokrenite instalaciju ažuriranja.

Addiko Mobile nudi:

  • pregled stanja, prometa i povijest transakcija po računima
  • pregled stanja i uplate rata kredita
  • pregled stanja, prometa i statusa po karticama
  • pregled stanja i prometa po štednim računima
  • plaćanje svih vrsta računa u kunama u Hrvatskoj
  • plaćanje u inozemstvo
  • interna plaćanja
  • kupoprodaja deviza
  • kreiranje platnih naloga s datumom unaprijed
  • kreiranje platnih naloga prema predlošku
  • opoziv neobrađenih platnih naloga
  • Snimaj i plati – svojim telefonom uslikajte barkôd ili odrezak računa i svi podaci će se automatski prenijeti u platni nalog, a tada samo treba potvrditi plaćanje
  • eRačun – elektronički računi dolaze izravno u Addiko Mobile aplikaciju gdje jednim klikom vršite plaćanja – više ne morate primati papirnate račune za svoje mjesečne režije

Moderna i praktična kratkoročna, nevezana štednja za učinkovitije i jednostavnije planiranje kućnih financija i prikupljanje sredstava za nadolazeće izdatke.

  • ugovaranje i pregled kunskih i deviznih oročenja
  • mogućnost promjene naziva računima, karticama, kreditima, oročenih depozitima i ostalim računima
  • označavanje omiljenih sadržaja kao favorite nakon čega su vidljivi na početnoj stranici
  • tečajna lista i kalkulatori valuta, oročenja i kredita
  • pregled svih nedavnih aktivnosti na jednom mjestu
  • verzija na engleskome jeziku

Kako biste aktivirali uslugu Addiko Mobile potrebno je:

  • imati otvoren transakcijski račun građana u Addiko banci
  • imati pametni telefon s mobilnom platformom Android 4.1 odnosno noviji ili iOS 8.0 odnosno noviji
  • pristup internetu s  mobilnog uređaja
  • osigurati minimalnu memoriju na uređaju od 80 MB RAM-a i 80 MB ROM-a
  • uređaj s auto fokusom na kameri koji omogućava snimanje videa u rezoluciji minimalno 480 x 480 pixela za uslugu Snimaj i plati

Addiko Mobile možete imati na svom pametnom telefonu u tri koraka:

  • ugovorite uslugu u bilo kojoj našoj poslovnici
  • s interneta preuzmite aplikaciju
  • aktivirajte je  unosom aktivacijskih ključeva dobivenih u poslovnici

Detaljno odgovaramo:

1. Zašto je uvedena nova aplikacija za mobilno bankarstvo Addiko banke?

Klijentima nastojimo pružati što bolje usluge i proizvode koje kontinuirano razvijamo i unapređujemo. Osim usklađenosti s našim novim vizualnim dizajnom, Addiko Mobile aplikacija za mobilno bankarstvo donosi nove, praktične funkcionalnosti, s intuitivnijim sustavom i lakšim snalaženjem, bržim dohvatom željenih sadržaja i poboljšanim ukupnim doživljajem.

2. Radi li se o aplikaciji za privatne ili poslovne klijente?

Radi se o aplikaciji za privatne klijente. Aplikacija za poslovne klijente trenutačno ostaje ista.

3. Kada će nova aplikacija biti dostupna i gdje je mogu preuzeti?

Nova aplikacija postat će dostupna nakon 2. studenoga 2016. godine na Google Play Storeu za Android i na App Storeu za iOS.

4. Hoće li se aplikacija sama ažurirati na mom pametnom telefonu ili trebam pokrenuti ažuriranje aplikacije?

Ako je Vaš uređaj tako podešen, nova Addiko Mobile aplikacija automatski će se ažurirati i biti spremna za korištenje. Ako pak Vaš uređaj nije podešen na automatsko ažuriranje aplikacija, na Google Play Storeu ili App Storeu potražite aplikaciju pod imenom Addiko Mobile Hrvatska i pokrenite njezino ažuriranje.

5. Ostaje li isti PIN za ulaz u novu aplikaciju?

Prilikom prve prijave u novu aplikaciju potrebno je unijeti Korisničko ime (šifra klijenta), zatim Vaš postojeći PIN te nakon toga dva puta novodefinirani PIN od 4 znaka. Ako je Vaš postojeći PIN dulji od 4 znaka, obavezno ćete ga morati promijeniti. Ako je Vaš postojeći PIN duljine 4 znaka i ne želite da mijenjati, možete ga unijeti u polja za definiranje novog PIN-a i u tom slučaju će Vaš PIN ostati isti. Inače, u svakom trenutku svoj PIN možete promijeniti unutar Postavki u izborniku.

6. Što ako ne znam svoje Korisničko ime odnosno šifru klijenta?

Korisničko ime odnosno šifru klijenta možete provjeriti u bilo kojoj dokumentaciji (ugovoru) koju ste dobili od banke ili provjeriti u najbližoj poslovnici.

7. Do kada je potrebno napraviti nadogradnju (upgrade) postojeće aplikacije na novu?

Ažuriranje aplikacije nije obavezno. Postojeća verzija aplikacije za mobilno bankarstvo još će određeno vrijeme biti dostupna i moći ćete je nesmetano koristiti. Na vrijeme ćemo Vas obavijestiti kada će ažuriranje biti obavezno.

8. Koja je minimalna verzija operativnog sustava potrebna za korištenje nove aplikacije?

Za Addiko Mobile aplikaciju minimalna podržana verzija za operativni sustav Android je 4.1 ili novija, a za operativni sustav iOS verzija 8.0 ili novija.

9. Što trebam napraviti ako na svom uređanju nemam minimalno podržanu verziju operativnog sustava?

Predlažemo Vam da provjerite može li se Vaš pametni telefon ažurirati na minimalno podržanu verziju operativnog sustava. Ako Vaš pametni telefon ipak ne može podržati noviju verziju operativnog sustava, a htjeli biste instalirati novu Addiko Mobile aplikaciju, predlažemo Vam da u jednoj od naših poslovnica ugovorite Pametni tekući račun u kojem ćete dobiti pametni mobilni telefon Acer Liquid Zest, uz paket bankarskih proizvoda i osiguranja. Postojeća verzija aplikacije mobilnog bankarstva i dalje će Vam biti dostupna tijekom sljedećih nekoliko mjeseci i moći ćete ju nesmetano koristiti. Na vrijeme ćemo Vam najaviti kada će biti potrebno izvršiti obaveznu nadogradnju na novu aplikaciju.

10. Koji su minimalni tehnički preduvjeti za ispravan rad nove aplikacije?

Osim minimalno podržanih verzija operativnog sustava, potrebno je osigurati pristup internetu s mobilnog uređaja te minimalnu memoriju na uređaju od 80 MB RAM-a i 80 MB ROM-a. Dodatno, za potrebe korištenja usluge Slikaj i plati, potrebno je imati uređaj s auto-fokusom na kameri te uređaj koji omogućuje snimanje videa u rezoluciji minimalno 480 x 480 pixela.

11. Postoji li mogućnost spajanja hard tokenom kao do sada?

Ne.

12. Postoji li demo verzija aplikacije?

Ne.

13. Koje su prednosti i poboljšanja nove aplikacije?

  • Od sada su vizualno i funkcionalno uskađene dvije osnovne aplikacije za direktno bankarstvo: Addiko EBank za internetsko bankarstvo i Addiko Mobile za mobilno bankarstvo što omogućava intuitivnije korištenje obje aplikacije
  • Addiko Mobile aplikacija donosi izravniji, a time i brži pristup svim sadržajima, sa smanjenim brojem potrebnih klikova do dolaska na željene sadržaje
  • Prijenos na vlastiti račun – nova vrsta naloga koja omogućava prijenos samo na vlastite i opunomoćeničke račune uz predefinirane kontrole
  • Promjena imena računa što Vam pomaže kod snalaženja. Isti naziv postaje ujedno vidljiv i u Addiko EBank internetskom bankarstvu
  • Odabir omiljenih sadržaja na početkoj stranici aplikacije
  • Odabir omiljenih predložaka na početnoj stranici aplikacije
  • Platni nalozi – aplikacija prema IBAN-u automatski prepoznaje radi li se o internom ili eksternom nalogu (za plaćanja na drugi račun unutar Addiko banke ili plaćanja na račun u nekoj drugoj banci u Hrvatskoj)
  • Smanjen rizik od slanja pogrešnih deviznih naloga – nakon unesenog IBAN-a, polje SWIFT adresa se automatikom puni iz SWIFT registra   (promjena SWIFT-a je moguća promjenom IBAN-a)
  • Pregled poslovnica i bankomata „U blizini“  – pokazuje u kojem smjeru se nalazi tražena poslovnica prema Vašoj trenutnoj poziciji
  • Mogućnost osvježavanja tečajne liste
  • Uz pregled računa se sada nalazi i pregled kartica pa se ubrzava pregled svih računa
  • Omogućeno je od ponuđenih slika odabrati avatara i postaviti ga kao svoju profilnu sliku
  • Omogućen je odabir slike za određeni predložak što olakšava pregled, na primjer: za plaćanje vode može se postaviti slika slavine

14. Može li se i dalje kreirati potvrda o izvršenoj transakciji?

Da.

15. Postoji li mogućnost kreiranja internih naloga?

Aplikacija je unaprijeđena tako da automatski, prema unesenom IBAN-u, prepoznaje radi li se o internom ili eksternom nalogu. Nije više potrebno, kao u dosadašnjoj aplikaciji odabrati opciju „Interni nalog“.

16. Hoće li nakon ažuriranja na novu aplikaciju ostati pohranjeni svi moji predlošci?

Da, osim predložaka za interne naloge koje se potrebno ponovo kreirati.

17. Ostaje li način verifikacije naloga isti kao i do sada?

Ne, sada je verifikacija naloga unaprijeđena unosom PIN-a i tako je podignuta razina sigurnosti plaćanja.

18. Postoji li opcija kupnje/prodaje udjela u fondovima?

Ne. Kao i do sada ova opcija je omogućena isključivo putem Addiko EBank internet bankarstva.

19. Kakva je sigurnost nove aplikacije?

Sigurnost za klijente je povećana potrebnim dodatnim unosom PIN-a kod potpisivanja naloga i zahtjeva.

20. Postoji li neka promjena u odnosu na trenutnu aplikaciju kod oročenih depozita?

Kod oročenih depozita trenutačno nije dostupna opcija za prijevremeni raskid oročenog depozita ugovorenog putem internetskog ili mobilnog bankarstva. Depozit možete prijevremeno raskinuti osobno, dolaskom u poslovnicu. Ova funkcionalost će ponovno biti dostupna u jednoj od sljedećih verzija aplikacije, o čemu ćemo Vas pravovremeno obavijestiti. Sve ostale funkcionalnosti oročenja depozita i dalje su iste.

21. Ostaju li statusi naloga kao do sada?

Da.

22. Na koji način se kreiraju predlošci te je li moguće izvršiti plaćanje iz predloška?

Ako predložak označite kao omiljeni odnosno favorit, bit će vidljiv na početnoj stranici aplikacije i iz njega ćete tada direktno moći izvršiti plaćanje.

23. Je li moguće skupno potpisivanje naloga?

Ne. Iz sigurnosnih razloga svaki nalog se pojedinačno potpisuje unosom PIN-a.

24. Što omogućuje opcija Favorit?

Opcija favorit omogućava pregled označenih računa, predložaka, kredita, štednih računa i oročenih depozita na početnoj stranici. Time se olakšava njihov pregled. Ako predložak označite kao favorit, osim što će biti vidljiv na početnoj stranici aplikacije, iz njega ćete tada s početne stranice moći izravno izvršiti plaćanje.

25. Početna stranica je prazna. Može li se na nju dodati odabrani sadržaj i kako?

Ako ste korisnik internetskog bankarstva u kojem ste neke od računa već odabrali kao omiljene odnosno kao favorite, ti isti računi prikazat će Vam se i na početnoj stranici aplikacije Addiko Mobile. Ako Vam je početna stranica prazna, možete je sami oblikovati tako da omiljene sadržaje označite kao favorite. Osim računa, kredita, eKnjižice, štednje i drugih sadržaja, kao favorite možete označiti i predloške.

26. Kako mogu označiti omiljene sadržaje kao favorite?

Bilo koji od računa (odnosno pojedine valute unutar multivalutnog računa), kartica, kredita ili štednih računa možete označiti kao favorit te time omogućiti njegov prikaz na početnoj stranici tako što ćete odabrati ikonu ‘Uredi’ u gornjem desnom kutu zaslona. Unutar ove opcije odmah ćete vidjeti mogućnost označavanja računa kao favorita. Kod predložaka je potrebno odabrati opciju Uredi, nakon koje se prikazuje zaslon sa svim detaljima odnosno poljima predloška koja je moguće izmijeniti. Među tim poljima dostupna je opcija ‘Prikaži na početnoj stranici’. Ako je odaberete, Vaš predložak će biti prikazan u donjem dijelu zaslona početne stranice.

27. Hoće li aplikacija tražiti od mene da dopustim korištenje telefona za pozive, pristup kameri kao i za pristup lokacijskim postavkama?

Da, u određenom trenutku aplikacija to može tražiti. Korištenjem telefona za pozive se omogućava izravno pozivanje Kontakt centra kada odaberete brojeve telefona našeg Kontakt centra pod „Kontakti“. Pristup kameri omogućuje aplikaciji da može skenirati Vaše uplatnice kod korištenja opcije „Slikaj i plati“, dok pomoću pristupa lokacijskim postavkama aplikacija Vam može dati informacije gdje se nalazite u odnosu na naše poslovnice i bankomate.

28. Može li se aplikacija koristiti na više uređaja?

Da.

29. Može li se aplikacija koristiti na tabletima i iPad uređajima?

Iako se aplikacija može preuzeti i koristiti, nije prilagođena za tablete i iPad uređaje. Dorada aplikacije za tablete i iPad uređaje je u tijeku.

30. Može li se nova aplikacija ažurirati na Windows operativnim sustavima?

Ne. S novom aplikacijom odlučili smo se fokusirati na daljnji razvoj operativnih sustava Android i iOS. Klijentima korisnicima mobilnih uređaja na Windows Phone platformi bit će omogućeno nesmetano korištenje mobilnog bankarstva samo u prijelaznom razdoblju, tijekom sljedećih nekoliko mjeseci. Klijente korisnike Windows Phone uređaja, na vrijeme ćemo obavijestiti kada će postojeća aplikacija za mobilno bankarstvo na Windows Phone platformi prestati biti dostupna. Ako želite razmotriti prelazak na drugi operativni sustav kako biste nastavili dugoročno koristiti aplikaciju Addiko Mobile, kao jednu od opcija Vam predlažemo da u našoj poslovnici ugovorite Pametni tekući račun, u kojem ćete, uz paket bankarskih proizvoda i osiguranja, dobiti pametni mobilni telefon Acer Liquid Zest na operativnom sustavu Android.

31. Kada se očekuje sljedeća nadogradnja aplikacije?

Daljnji razvoj i unapređenje aplikacije se nastavlja, a nove verzije će biti uskoro dostupne.

32. Ostaju li cijene i naknade za usluge Addiko Mobile mobilnog bankarstva iste kao i do sada?

Da.

33. Što ako mi me aplikacija prilikom ažuriranja traži da ju aktiviram i unesem aktivacijske ključeve?

U tom slučaju je potrebno od banke dobiti set aktivacijskih ključeva. Standardno se prvi dio ključa preuzima u poslovnici, a drugi dio pristiže SMS-om nakon otprilike 2 sata. Međutim, u sklopu prelaska na novu aplikaciju organizirali smo dodatnu mogućnost Vam se prvi dio aktivacijskog ključa dostavi porukom unutar internetskog bankarstva EBank ili da Vam stigne na kućnu adresu preporučenom poštom. Ako ne želite doći u poslovnicu, već iskoristiti mogućnost dostave prvog dijela aktivacijskog ključa putem poruke u internetskom bankarstvu ili putem slanja na kućnu adresu, molimo Vas da se javite u Kontakt centar na besplatan broj 0800 14 14.

34. Ako ću imati problema s ažuriranjem na novu aplikaciju, kome se mogu obratiti?

Pozivamo Vas da se za sva eventualna pitanja javite agentima našeg Kontakt centra na besplatan broj 0800 14 14.

Jesu li Vam ove informacije korisne?

Da
Ne

Plaćanje naknade za svaku uslugu je nepotrebno.

Odaberite odgovarajući paket i plaćajte jedinstvenu mjesečnu naknadu.

Paketi

Teško je svaki mjesec upravljati različitim financijskim obavezama.

Spajamo vaše financijske obaveze.

Kredit za refinanciranje

Nije lako odabrati najprikladniji iznos štednje i uplata.

Pomoći ćemo vam odabrati najbolji način štednje.

Štednja

Addiko Bank Hrvatska

Cookies koristimo kako bismo poboljšali iskustvo korištenja naše stranice.

Pritiskom na bilo koju poveznicu na ovoj stranici prihvaćate korištenje cookies.