Pozivamo Vas da svoj zahtjev za moratorij predate: 

osobno u poslovnici Addiko banke.

Kod podnošenja zahtjeva potrebno je ažurirati osobne podatke svih sudionika u kreditu (eventualni sudužnici, i/ili jamci, založni/fiducijarni dužnici).

O odluci banke povodom podnesenog zahtjeva za moratorija bit ćete obaviješteni u najbržem mogućem roku, a u ovisnosti o količini zaprimljenih zahtjeva. U slučaju pozitivne odluke, potrebno je o odobrenom moratoriju sklopiti aneks, te sklapanju (potpisu) moraju pristupiti svi sudionici u kreditu. Aneks se sklapa u poslovnici banke pred djelatnikom ili potvrđuje (solemnizira) u uredu javnog bilježnika (ako je osnovni Ugovor o kreditu potvrđen – solemniziran). Moratorij se  provodi u poslovnim knjigama po zaprimanju solemniziranog ili potpisanog Aneksa.

Važna napomena:Trošak potvrde (solemnizacije) Aneksa (samo u slučaju da je inicijalni ugovor o kreditu solemniziran) snosi klijent sukladno javnobilježničkoj tarifi.

Za dodatne informacije nazovite na broj telefona 0800 14 14  ili nam pišite na mail adreseinfo.hr@addiko.comili retail.restructuring.hr@addiko.com.

Klijenti koji otplaćuju kredit, mogu predati zahtjev za moratorijem prema sljedećim uvjetima: 

 Moratorij na otplatu glavnice u trajanju od 6 mjeseci sa ili bez produljenja roka otplate

Svaki anuitet sastoji se od glavnice i kamate. Odgoda plaćanja odnosno moratorij na otplatu glavnice znači da će klijenti koji realiziraju ovu opciju za vrijeme moratorija plaćati samo redovno obračunatu kamatu

Datum dospijeća kredita može se prolongirati za 6 mjeseci, a kako bi klijenti po isteku moratorija, imali što sličniju ukupnu mjesečnu obvezu kao i prije. Datum dospijeća kredita može ostati i isti uz povećanje mjesečne obaveze po isteku moratorija.

Bez naknade za obradu zahtjeva.

Napomena:kod podnošenje zahtjeva za moratorij po kreditu ne smije biti dospjelih obaveza odnosno svi anuiteti trebaju biti uredno podmireni.

Kontaktirajte nas

Pozivamo sve klijente kojima je potreban neki oblik pomoći i žele se informirati ili dogovoriti moratorij za postojeća dugovanja ili imaju potrebu za dodatnim sredstvima, da nam se slobodno obrate na besplatan broj telefona 0800 1414 (za pozive iz Hrvatske), svaki radni dan od 8 do 20 sati te subotom od 8 do 15 sati. Addiko banka će nastojati izaći u susret svim klijentima koji nam se obrate u okviru mogućnosti i procedura Addiko banke.

Klijente koji žele dogovoriti kontakt radi više informacija molimo da popune obrazac s osnovnim podacima te ćemo ih kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

Addiko Bank Hrvatska