Samoborska salamijada je ugledni gastro brend
Hypo banka podržala je 27. izdanje Samoborske salamijade i time već tradicionalno sponzorirala ovaj ugledni gastro brand. Ova priredba koja njeguje natjecateljski karakter u spremanju salame, suhomesnate delicije bez koje su stolovi diljem zapadnog civilizacijskog kruga nezamislivi, afirmirala se i postala nezaobilaznom gastronomsko – kulinarska atrakcijom.
Ove godine je promišljanje kako cijelu manifestaciju učiniti boljom i ugodnijom za posjetitelje rezultiralo dolaskom u novu Sportsku dvoranu Samobor, koja je i opremljena za velika događanja. Međunarodna stručna ocjenjivačka komisija, kojom je predsjedao Milinko Perković, zaprimila je i ocijenila 113 uzoraka salama te dodijelila ukupno 46 zlatnih, 65 srebrnih i dvije brončane šajbe. Novine u kategorizaciji odnose se na uvođenje natjecateljske kategorije ‘Domaći uzgajivači svinja’. Novost u kategorizaciji dodatan je pomak u boljem i objektivnijem ocjenjivanju salama, ali u konačnici se pokazalo kako uvijek moraš biti pravi znalac i majstor da bi dobio Veliku zlatnu šajbu. Prvi pobjednik i dobitnik Velike zlatne šajbe u kategoriji ‘Domaći uzgajivači svinja’ je Josip Belak, koji se drži običaja i receptura duge obiteljske tradicije proizvodnje salama.

Jesu li Vam ove informacije korisne?
Ne? Žao nam je. Molimo da nam pošaljete svoj prijedlog, kritiku ili pitanje i pomognete nam da unaprijedimo stranicu.
Hvala Vam na Vašem mišljenju.