Poštovani klijenti i partneri,

na ovim stranicama ćemo Vas informirati o svim aktualnostima i mjerama koje provodimo u Addiko banci kako bismo odgovorno postupali tijekom epidemije koronavirusa. Addiko banka, sukladno preporukama nadležnih institucija, provodi sve potrebne preventivne mjere zaštite. Svakodnevno intenzivno pripremamo i realiziramo planove za prilagođavanje ovoj izvanrednoj situaciji kako bismo kao društveno odgovorna banka i poslodavac zaštitili zaposlenike, njihove obitelji i klijente te osigurali kontinuitet poslovanja banke. Na taj način pomažemo našem društvu da i u ovim izazovnim vremenima nastavi funkcionirati.

Pozivamo vas i da pratite službene stranice Vlade Republike Hrvatske za pravodobne i točne informacije o koronavirusu na www.koronavirus.hr.

Aktualne obavijesti

Darujemo tri mjeseca besplatnog Addiko Mobile mobilnog bankarstva

Ostanite doma, a mi darujemo tri mjeseca mobilnog bankarstva bez naknade novim korisnicima koji uslugu aktiviraju do 30. lipnja 2020.! Kontaktirajte nas na infotelefon 0800 14 14 i saznajte kako aktivirati uslugu!

Addiko banka oslobađa plaćanja naknade zdravstvene djelatnike
Addiko banka odlučila je dodatno podržati one koji se u ovim trenucima nalaze na prvoj liniji borbe protiv koronavirusa. Oslobađanjem plaćanja mjesečne naknade za vođenje tekućih računa, Addiko banka želi svojim klijentima koji rade u zdravstvenom sustavu pokazati da zahvalnost na svemu što čine. Tako će klijenti Addiko banke zaposleni u djelatnosti zdravstvene zaštite biti oslobođeni plaćanja mjesečne naknade za vođenje tekućeg računa i paketa tekućih računa (Basic, Smart, Gold ili Platinum) za travanj, svibanj i lipanj 2020. godine. Ova pogodnost odnosi se na zaposlene koji rade na zdravstvenoj zaštiti u bolnicama, kao i djelatnostima specijalističke i opće medicinske prakse. Naknade će biti ukinute automatizmom, temeljem podataka o poslodavcu koji je zadnje poznat Addiko banci. Navedena pogodnost se ne odnosi na zaposlene u privatnim bolnicama, privatnim poliklinikama, ustanovama socijalne skrbi, ordinacijama dentalne medicine, stomatološkim ordinacijama te ostalim djelatnostima zdravstvene zaštite.

Mjere za olakšavanje financijskih poteškoća građana uzrokovanih pandemijom koronavirusa i potresom
Addiko banka pripremila je posebne mjere za olakšavanje financijskih poteškoća klijenata, uzrokovanih COVID-19 pandemijom i/ili potresom u Zagrebu i okolici.  Ovim mjerama se klijentima omogućava privremena odgoda plaćanja kreditnih obveza – moratorij. Sve detalje i informacije o predaji zahtjeva možete pogledati ovdje.

Povećanje limita za beskontaktno plaćanje Addiko Mastercard karticama bez autorizacije PIN-om
Obavještavamo vas da je limit za beskontaktno plaćanje bez autorizacije PIN-om povećan je s dosadašnjih 100 HRK na 250* HRK. To znači da za sva beskontaktna plaćanja do 250 HRK nije potrebna autorizacija PIN-om, te se ovom mjerom smanjuje kontakt korisnika s POS uređajem.

*Obzirom na postupnu prilagodbu POS terminala na nove limite postoji mogućnost da će vas na nekim od prodajnih mjesta još uvijek tražiti autorizaciju PIN-om za transakcije do 100 HRK. Plaćajte brzo i sigurno uz Addiko Mastercard kartice!

Mjere pomoći gospodarskim subjektima na čije je poslovanje utjecala epidemija koronavirusa
Gospodarskim subjektima čije je poslovanje ugroženo uslijed epidemije Covid-19 virusa, omogućena je online prijava za očuvanje razine gospodarske aktivnosti i likvidnosti. Gospodarski subjekti koji mogu aplicirati su društva, obrti, obiteljska poljoprivredna gospodarstva čije su poslovne aktivnosti u okolnostima epidemije ugrožene ili u potpunosti onemogućene. Sve informacije i detaljne upute možete pronaći na stranicama Financijske agencije – FINA.

Podizanje gotovog novca bez naknade na bankomatima svih banaka
Od 23. ožujka 2020. godine, s namjerom olakšavanja upravljanja financijama svojim klijentima, Addiko banka svim korisnicima Addiko debitnih kartica omogućila je podizanje gotovog novca bez naknada na bankomatima svih banaka u Hrvatskoj.

Preporuka za korištenje on-line bankarstva i beskontaktnog plaćanja karticama

Korisnicima Addiko debitnih kartica savjetujemo da za podizanje gotovog novca koriste bankomate, na kojima bez naknade mogu podići gotov novac, na našim bankomatima, kao i na bankomatima drugih banaka. Prilikom rukovanja s bankomatima, savjetujemo da radi zaštite koristite rukavice kako biste izbjegli otiske prijašnjih korisnika bankomata.

Za upravljanje osobnim financijama možete koristiti jedan od više kanala on-line bankarstva Addiko banke koji Vam stoje na raspolaganju:

Za platne transakcije preporučamo, umjesto gotovog novca, korištenje Addiko kartica: Debit Mastercard karticu, Mastercard kreditnu karticu i Mastercard PrePaid Refresh karticu. Addiko kartice omogućuju beskontaktno plaćanje na način da je dovoljno prisloniti karticu na beskontaktni POS uređaj i transakcija je obavljena. Za iznose do 250 kuna ne trebate ukucavati PIN, dok je svaku kupovinu iznad 250 kuna potrebno autorizirati PIN-om ili potpisom. Prilikom unošenja PIN-a, savjetujemo da koristite zaštitne rukavice kako biste izbjegli otiske prijašnjih korisnika.

Odlasci u poslovnice Addiko banke

Svakako savjetujemo da, kada god je moguće, koristite on-line bankarstvo i tako zaštitite sebe i druge. Ako je, pak, odlazak u jednu od naših poslovnica nužan, molimo da se pridržavate preporuka Ministarstva zdravstva:

  • održavajte udaljenost od najmanje jednog metra u razgovoru s drugim klijentima ili zaposlenicima banke
  • prilikom kašljanja ili kihanja pokrite usta i nos unutarnjom stranom lakta ili jednokratnom maramicom (baciti maramicu odmah nakon upotrebe i odmah oprati ruke)
  • pridržavajte se higijenskih mjera (često pranje ruku i korištenje sredstva za čišćenje ruku na bazi alkohola)
  • ne rukujte se – rukovanje se smatra bliskim kontaktom za širenje bolesti koje se prenose kapljičnim putem, te zbog toga Ministarstvo zdravstva preporučuje da se ljudi što manje rukuju
  • koristite dezinfekcijska sredstva nakon rukovanja s novčanicama, kovanicama i bankovnim karticama
  • klijentima kojima je određena mjera samoizolacije izričito savjetujemo da poštuju mjere koje su im određene
  • u slučaju da imate simptome respiratorne bolesti, molimo vas da ne posjećujete poslovnice s ciljem zaštite zdravlja ostalih građana, klijenata te zaposlenika banke
  • molimo vas da pričekate svoj red izvan poslovnice u slučaju većeg broja građana u poslovnici
  • red na usluge u poslovnici ili izvan nje pričekajte na sigurnoj udaljenosti (1.5 m) od drugih osoba

Kako biste smanjili vrijeme boravka u poslovnici preuzmite QLine aplikaciju i uzmite svoj redni broj. Na taj način možete čekati svoj red bez da fizički čekate u poslovnici.

Mjere pomoći fizičkim osobama i gospodarstvenicima na čije je poslovanje utjecala epidemija koronavirusa i/ili potres u Zagrebu i okolici

Mjere za olakšavanje financijskih poteškoća građana uzrokovanih pandemijom koronavirusa i potresom

Addiko banka pripremila je posebne mjere za olakšavanje financijskih poteškoća klijenata, uzrokovanih COVID-19 pandemijom i/ili potresom u Zagrebu i okolici.  Ovim mjerama se klijentima omogućava privremena odgoda plaćanja kreditnih obveza – moratorij. Sve detalje i informacije o predaji zahtjeva možete pogledati ovdje.

Mjere pomoći gospodarskim subjektima na čije je poslovanje utjecala epidemija koronavirusa

Gospodarskim subjektima čije je poslovanje ugroženo uslijed epidemije Covid-19 virusa, omogućena je online prijava za očuvanje razine gospodarske aktivnosti i likvidnosti. Gospodarski subjekti koji mogu aplicirati su društva, obrti, obiteljska poljoprivredna gospodarstva čije su poslovne aktivnosti u okolnostima epidemije ugrožene ili u potpunosti onemogućene. Sve informacije i detaljne upute možete pronaći na stranicama Financijske agencije – FINA.

Također, vlasnicima zaštićenih računa koji aktivno koriste ovu opciju omogućit ćemo, na njihov zahtjev, dostavu debitnih kartica, tako da ni oni neće trebati dolaziti u poslovnicu. Za sve detalje možete kontaktirati naš Kontakt centar na broj 0800 14 14.

Radno vrijeme poslovnica

Kako bismo fizičke kontakte smanjili na najmanju moguću mjeru, a vama i dalje bili na usluzi, skratili smo i radno vrijeme poslovnica. Poslovnice Addiko banke otvorene su za rad s klijentima od ponedjeljka do petka od 9 do 16 sati. Poslovnica Vrbani u Zagrebu, Express poslovnica, poslovnica Travno u Zagrebu  i  poslovnica Josipa Jurja Strossmayera u Zadru zatvorene su za rad s klijentima.

Dostupni kanali za komunikaciju

Za sve vaše dodatne upite slobodno nas kontaktirajte putem elektroničke pošte na info@addiko.com, putem Facebook Messengera (www.facebook.com/addiko.hr) ili nas nazovite na besplatni broj 0800 1414 za pozive iz Hrvatske.

Naši agenti su na raspolaganju svaki radni dan od 8 do 20 sati te subotom od 8 do 15 sati. Ako zovete iz inozemstva molimo nazovite broj +385 1 6030 000 (poziv se obračunava po redovitoj tarifi pružatelja telekomunikacijskih usluga). Izvan navedenog vremena osigurali smo dežurstvo za pozive u vezi kartičnog poslovanja te za ostale hitne pozive.

Za informacije o lokacijama, radnim vremenima, kontakt osobama te za ostale upite o poslovnicama i bankomatima, obratite nam se pozivom na zajednički broj poslovnica, 072 101 102 (poziv se naplaćuje po redovitoj tarifi pružatelja telekomunikacijskih usluga prema fiksnim brojevima).

Addiko Bank Hrvatska