Pohvale i prigovori

Pohvale i prigovori

Vaše mišljenje nam je važno!

Naš cilj je zadovoljstvo klijenata i upravo to je razlog što ulažemo dodatne napore kako bismo unaprijedili kvalitetu pružene usluge.

Posebnu pozornost posvetili smo Vašim prigovorima, prijedlozima, pohvalama i komentarima koje nam možete uputiti:

Vaš pisani prigovor treba sadržavati:

  • osobne podatke podnositelja prigovora (ime, prezime/ naziv, OIB, adresa)
  • detaljan opis događaja ili situacije i dokumentaciju iz koje je vidljivo da je prigovor osnovan
  • podatke za kontakt

Svojim prigovorima, prijedlozima, pohvalama i komentarima pridonosite ostvarenju naše još uspješnije suradnje, na čemu Vam zahvaljujemo!

Jesu li Vam ove informacije korisne?

Da
Ne

Upoznajte nas

Upoznajte našu Upravu

Upoznajte našu Upravu

Ovdje

Godišnja izvješća

Addiko Bank Hrvatska

Cookies koristimo kako bismo poboljšali iskustvo korištenja naše stranice.

Pritiskom na bilo koju poveznicu na ovoj stranici prihvaćate korištenje cookies.