Pohvale i prigovori

Mijenjamo se!

Naš cilj je zadovoljstvo klijenata i upravo to je razlog što ulažemo dodatne napore kako bismo unaprijedili kvalitetu pružene usluge. Naš je cilj osigurati jasno, jednostavno i izravno bankarstvo.

Težimo novim vrijednostima: fokusiramo se na bitno, učinkoviti smo i komuniciramo jednostavno.

Sudjelujte i doprinesite visokoj kvaliteti Addiko usluge! Želimo da Vaše iskustvo u poslovanju s nama bude što pozitivnije.

Kako uputiti pohvalu, prijedlog ili prigovor ?

Za uputiti pohvalu, prijedlog ili prigovor koji se odnosi na Vaš poslovni odnos s Addiko bankom, predlažemo da se obratite djelatnicima u našim poslovnicama ili Kontakt centru na broj telefona 0800 14 14 (za pozive u zemlji) ili +385 1 6030 000 (za pozive iz inozemstva). Prijedlog ili prigovor će, u većini slučajeva, naši djelatnici riješiti odmah na obostrano zadovoljstvo.

Želite li poslati pohvalu ili podnijeti pisani prigovor, možete to učiniti na jedan od sljedećih načina:

  • pošaljite e-mail na adresu: info.hr@addiko.com
  • pošaljite telefaks poruku na broj: +385 (0)1 603 7000
  • pisanu pohvalu ili prigovor predajte djelatniku u poslovnici
  • pošaljite pismo na adresu: Addiko Bank d.d., Slavonska avenija 6, 10000 Zagreb, za Kontakt centar

Što treba sadržavati Vaš pisani prigovor?

  • osobne podatke podnositelja prigovora (ime, prezime/ naziv, adresa, OIB poželjno navesti)
  • detaljan opis događaja ili situacije i ako imate dostupnu dokumentaciju iz koje je vidljivo da je prigovor osnovan
  • podatke za kontakt

Ako dostavljeni podaci nisu dostatni za daljnje postupanje, zamolit ćemo Vas da prigovor nadopunite.

Kada možete očekivati odgovor na Vaš prigovor?

Trudit ćemo se odgovoriti na Vaš prigovor bez nepotrebnog odlaganja, a najkasnije u zakonski propisanim okvirima.

Iznimno, kod kompleksnih prigovora ili kada rješavanje uključuje treću stranu čije rješavanje može trajati duže od očekivanog, pravovremeno ćemo Vas obavijestiti o razlozima odgode i o okvirnom roku u kojem možete očekivati naš odgovor.

Što napraviti ako ste nezadovoljni rješenjem prigovora?

U slučaju da niste zadovoljni rješenjem Vašeg prigovora, a smatrate da ponovljeni kontakt s bankom neće doprinijeti rješenju nastale situacije, Vaš prigovor možete uputiti Hrvatskoj narodnoj banci, odnosno podnijeti prijedlog za mirenje Centru za mirenje Hrvatske gospodarske komore.

Zahvaljujemo se na uloženom trudu i vremenu!

Jesu li Vam ove informacije korisne?

Da
Ne

Upoznajte nas

Upoznajte našu Upravu

Godišnja izvješća

Addiko Bank Hrvatska

Cookies koristimo kako bismo poboljšali iskustvo korištenja naše stranice.

Pritiskom na bilo koju poveznicu na ovoj stranici prihvaćate korištenje cookies.