Addiko Bank Hrvatska

GrađanstvoPoslovni subjekti

Što je sigurna internetska kupovina?

Addiko Sigurna internetska kupnja (3DS) besplatna je usluga koja pruža najviši stupanj sigurnosti pri plaćanju karticama na internetu, koristeći najsuvremeniju tehnologiju u kartičnom plaćanju, s ciljem sprječavanja zloporaba kartica.

Za potvrdu plaćanja na internetu potrebno je imati ugovorenu Addiko Bussines Mobile aplikaciju (za pravne osobe) ili Addiko Mobile aplikaciju (za fizičke osobe), a plaćanje treba potvrditi jednom od metoda autentifikacije.

BIOMETRIJA / PIN unutar Addiko Mobile aplikacije (za fizičke osobe)

 

Kod online kupovine mobitelom na ekranu „Potvrda plaćanja“ kliknite na gumb „Potvrdi“ nakon čega ćete automatski biti preusmjereni u Addiko Mobile aplikaciju.

Kod online kupovine na računalu ili drugom uređaju koji nije mobitel, na ekranu „Potvrda plaćanja“ skenirajte QR kod nakon čega ćete automatski biti preusmjereni u Addiko Mobile aplikaciju. QR kod je potrebno skenirati pomoću kamere ili QR kod čitača mobitela na kojem imate aktiviranu Addiko Mobile aplikaciju.

Plaćanje na internetu se može potvrditi i pomoću PUSH notifikacije koja vodi u Addiko Mobile aplikaciju. Za potvrdu online plaćanja putem PUSH notifikacije na mobitelu moraju biti uključene PUSH poruke (Postavke / Aplikacije / Addiko Hrvatska / Obavijesti – Dopusti obavijesti).

Potvrdu transakcija u Addiko Mobile aplikaciji  autorizirate metodom koju ste odabrali za ostale potvrde u mobilnoj aplikaciji (otisak prsta, prepoznavanje lica ili unos PIN-a za mobilnu aplikaciju).

JEDNOKRATNA ZAPORKA SMS PORUKOM

 

Kada autentifikacija putem Addiko Mobile aplikacije nije moguća ili nemate Addiko Mobile aplikaciju za fizičke osobe, online plaćanje se potvrđuje unošenjem SMS OTP jednokratne zaporke, zaprimljene u SMS poruci na mobitel.

Za korištenje potvrde plaćanja putem SMS jednokratne zaporke obvezna je aktivacija usluge kroz Addiko Business Mobile aplikaciju ili Addiko Mobile aplikaciju. U glavnom izborniku potrebno je odabrati opciju “Sigurna internetska kupnja”.

 

Kako bi iskustvo online kupnje bilo još jednostavnije, određena plaćanja su izuzeta iz  potvrde autentifikacije što znači da se za takva plaćanja neće tražiti dodatna potvrda da ste baš vi korisnik kartice. Na primjer, moguće je da se autentifikacija neće provoditi kod plaćanja manjih iznosa, kod plaćanja online pretplata ili kod opetovanih plaćanja kod pouzdanih trgovaca kod kojih najčešće kupujete.

Prije korištenja kartice za plaćanje na internetu potrebno je aktivirati karticu provođenjem jedne transakcije karticom na fizičkom prodajnom mjestu ili bankomatu uz unos PIN-a.

Opustite se i uživajte u kupovini na internetu jer Addiko Mastercard debitnim i kreditnim karticama kupujete uz najviše sigurnosne standarde!

Korisne informacije

Sve korisne informacije o Addiko Mastercard karticama i odgovori na najčešće postavljena pitanja. 

Dogovorite sastanak u poslovnici

Zakažite sastanak s Addiko stručnjakom u najbližoj Addiko poslovnici i izbjegnite čekanje u redu.

Obrada Vaših osobnih podataka koje ste podijelili s nama putem Vaših odgovora i upotreba kontakt podataka je neophodna kako bi se poduzeli koraci prije sklapanja ugovora s Addiko Bank d.d. Zagreb (dogovaranje sastanka, kreiranje i slanje ponude). Prikupljeni podaci će se čuvati 4 (četiri) mjeseca i neće biti korišteni u druge svrhe.

Addiko Bank d.d., Slavonska avenija 6, 10000 Zagreb je voditelj obrade podataka. Ako želite saznati više o obradi osobnih podataka, molimo posjetite web stranicu https://www.addiko.hr/o-nama/opce-informacije-o-obradi-osobnih-podataka/, ili kontaktirajte Službenika za zaštitu podataka putem email adrese sluzbenik. zast-os-podataka.hr@addiko.com ili nazovite 0800 1414.