mobile-top-image

Business Mastercard® Revolving kreditna kartica

Business
Mastercard®
Revolving
kreditna
kartica

Dvije kartice u jednoj

Za poslovne transakcije koristite najprihvaćeniju karticu na svijetu, s odgodom plaćanja do 40 dana. Sami birate želite li karticu koristiti kao charge ili revolving kreditnu karticu. Sami birate korisnike kartice i limite potrošnje za svakog korisnika. Ne morate brinuti jeste li na vrijeme platili dug po kartici, jer se on automatski mjesečno podmiruje s Addiko transakcijskog računa poslovnog subjekta 15. dan u mjesecu. Karticu možete zatražiti u bilo kojoj poslovnici Addiko banke.

Plaćajte Addiko Mastercard karticama i ostvarite razne pogodnosti. Gdje možete ostvariti popuste i sudjelovati u nagradnim igrama pogledajte ovdje.

Revolving
kreditna kartica

Trošite danas, a plaćate do 40 dana kasnije, podmirujući mjesečno samo 5% duga po kartici (minimalno 15 eura).

Svakim korištenjem kartice, smanjuje se raspoloživi iznos revolving kredita po kartici, a svakom uplatom se obnavlja.

Kamata se obračunava samo na iskorišteni iznos kredita.

Charge kartica s odgodom plaćanja

Koristite beskamatnu odgodu plaćanja do 40 dana ukoliko mjesečno podmirujete cjelokupni dug po kartici (100%).

Korištenje kartice

Karticu možete koristiti bilo gdje u svijetu za plaćanje na prodajnim mjestima i internetu te podizanje gotovine na bankomatima

Kupujte karticom na internetu bezbrižno, uz najviše sigurnosne standarde – Mastercard® Identity Check™

Beskontaktno
plaćanje

Beskontaktno
plaćanje

Dovoljno je prisloniti karticu na beskontaktni POS uređaj ili bankomat i transakcija je obavljena
Za iznose do 40 EUR ne trebate ukucavati PIN, dok je svaku kupovinu iznad 40 EUR potrebno autorizirati PIN-om
Maksimalan iznos beskontaktne transakcije bez PIN-a može se razlikovati u različitim zemljama, a ovisi o dogovorenim limitima na stranim tržištima

Dokumentacija

Dokumentacija

Dokumentaciju za ugovaranje Business Mastercard Revolving kreditne kartice potrebno je dostavite u najbližu poslovnicu. Addiko banka može zatražiti i dodatnu dokumentaciju, a o odluci ćete biti pismeno obaviješteniu roku četrnaest dana.

Potrebna dokumentacija za obradu zahtjeva poslovnog subjekta za izdavanje Business Mastercard Revolving kreditne kartice.

  • Novi izvadak iz sudskog registra (ne stariji od 30 dana)
  • Obavijest o razvrstavanju od Zavoda za statistiku
  • Ovjereni potpisni karton
  • Potvrda Porezne uprave o stanju duga
  • Izjava o stvarnom vlasništvu
  • Bilanca poduzeća i Račun dobiti i gubitka za zadnju godinu poslovanja
  • Prijava poreza na dobit koju je ovjerila Porezna uprava
  • Bruto bilanca na dan 31.12. za zadnju godinu poslovanja
  • Obrazac BON-1 i izvješće o solventnosti (BON-2), za račune u drugim bankama, ne stariji od tri tjedna
  • Novi izvadak iz obrtnog registra, a za osobe slobodne profesije potvrda nadležne komore o upisu u imenik (ne stariji od 30 dana)
  • Ovjereni potpisni karton
  • Potvrda porezne uprave o stanju duga
  • Izvješće o solventnosti (BON-2), za račune u drugim bankama, ne stariji od tri tjedna
  • Bilanca poduzeća i Račun dobiti i gubitka za zadnju godinu poslovanja
  • Prijava poreza na dobit koju je ovjerila Porezna uprava
  • Porezna prijava na dohodak sa svim prilozima

Sigurno korištenje kartica

Broj izdanih platnih kartica i njihova upotreba na prodajnim mjestima i bankomatima neprestano raste, a sigurnost prilikom njihova korištenja u nijednom trenutku ne smije biti dovedena u pitanje. Stoga smo za vas pripremili jednostavan priručnik koji sadrži nekoliko korisnih i jednostavnih savjeta za sigurno korištenje kartica na bankomatima i prodajnim mjestima, koje možete podijeliti i s članovima obitelji i prijateljima.

Slučaj krađe ili gubitka kartice te bilo kakvih sumnjivih aktivnosti vezanih uz karticu, odmah prijavite policiji i Addiko banci na besplatni telefon 0800 14 14.

Korisni savjeti

Odmah nazovite Addiko Kontakt centar na besplatni broj 0800 1414.

Ukoliko ste u inozemstvu nazovite nas na +385 1 6030 000 (poziv iz inozemstva se obračunava po redovitoj tarifi pružatelja telekomunikacijskih usluga).

Vašu karticu, prema dogovoru s vama, odmah ćemo blokirati za daljnju uporabu (kako bismo spriječili eventualnu daljnju zloporabu), a vas uputiti kako zatražiti izdavanje nove (zamjenske) kartice, koja će vam biti dostavljena na vašu adresu.

U slučaju da ste zaboravili svoj PIN, pošaljite nam poruku putem mobilnog ili internet bankarstva, ili dođite u najbližu poslovnicu i zatražite ponovno slanje PIN-a. PIN će vam stići poštom za nekoliko dana na vašu adresu. Naknada za izdavanje ponovnog PIN-a se naplaćuje u skladu s Odlukom o naknadama za usluge Addiko Bank d.d.

Odmah nazovite Addiko Kontakt centar na besplatni broj 0800 1414.

Ukoliko ste u inozemstvu nazovite nas na +385 1 6030 000 (poziv iz inozemstva se obračunava po redovitoj tarifi pružatelja telekomunikacijskih usluga).

Vašu karticu, prema dogovoru s vama, odmah ćemo blokirati za daljnju uporabu (kako bismo spriječili eventualnu daljnju zloporabu).

Dodatno, zamolit ćemo vas da ispunite „Obrazac za osporavanje kartičnih transakcijakako bismo za vas pokrenuli postupak povrata otuđenih sredstava s vaše kartice, te vas uputiti kako zatražiti izdavanje nove (zamjenske) kartice, koja će vam biti dostavljena na kućnu adresu.

Kupujte s provjerenih internetskih stranicama i aplikacija te se obvezno prije kupovine raspitajte o iskustvima drugih kupaca na toj konkretnoj web trgovini.

Online kupnju obavljajte samo na internetskim stranicama koje koriste visoke sigurnosne standarde, a označene su Mastercard® Identity Check™ znakom te zahtijevaju dodatnu autorizaciju transakcije (putem mobilnog bankarstva ili ili SMS jednokratne zaporke). Time potvrđujete da ste vi vlasnik kartice.

Kupovina na internet prodajnim mjestima koja ne primjenjuju 3D Secure standarde je rizičnija i nije preporučljiva.

Ne zaboravite aktivirati uslugu Addiko Sigurna internetska kupnja, koja pruža najviši stupanj sigurnosti prilikom plaćanja kreditnim i debitnim karticama na internetu! Jednom aktivirana usluga, vrijedi za sve vaše Addiko kartice (privatne i poslovne) – kreditne, debitne i prepaid!

Addiko Sigurna internetska kupnja besplatna je usluga koja Vam pruža najviši stupanj sigurnosti prilikom plaćanja kreditnim i debitnim karticama na internetu, koristeći najsuvremeniju tehnologiju u kartičnom plaćanju, s ciljem sprječavanja zloporaba kartica.

Kad god je potrebna dodatna razina sigurnosti, trebat ćete potvrditi plaćanje jednom od metoda autentifikacije:

  • Biometrija/PIN mobilne aplikacije (za korisnike mobilnog bankarstva): primit ćete PUSH notifikaciju koja vas vodi u Addiko Mobile mobilnu aplikaciju, gdje ćete korištenjem biometrije ili PIN-a aplikacije potvrditi kupnju karticom na internet prodajnom mjestu.
  • Jednokratna zaporka SMSporukom (za one koji ne koriste mobilno bankarstvo): potvrđujete online kupnju unošenjem jednokratne zaporke koju ćete dobiti SMS porukom.

Kako bi vaše iskustvo online kupnje bilo još jednostavnije, određena plaćanja su izuzeta iz  potvrde autentifikacije, što znači da vas se za njih neće tražiti dodatna potvrda da ste baš vi korisnik kartice. Na primjer, moguće je da se autentifikacija neće provoditi kod plaćanja manjih iznosa, kod plaćanja online pretplata ili kod opetovanih plaćanja kod pouzdanih trgovaca kod kojih najčešće kupujete.

Opustite se i uživajte u kupovini na internetu jer Addiko karticama kupujete uz najviše sigurnosne standarde!

  • Prije aktivacije ove usluge potrebno je aktivirati samu karticu, na način da napravite barem jednu transakciju karticom na fizičkom prodajnom mjestu ili bankomatu uz unos PIN-a po kartici.
  • Jednom aktivirana usluga, vrijedi za sve vaše Addiko kartice (privatne i poslovne) – kreditne, debitne i prepaid!
  • PIN za Sigurnu internetsku kupnju prilikom registracije definirate sami, a koristit ćete ga za autentifikaciju kupovine na internetu samo ukoliko:
  1. nemate Addiko Mobile mobilno bankarstvo ili
  2. imate Addiko Mobile mobilno bankarstvo, ali nemate uključene PUSH poruke.

Nakon aktivacije kartice aktivirajte uslugu Sigurne internetske kupovine u 3 koraka: 

  1. Aktivirajte uslugu Sigurna internetska kupnja na stranici sigurna-kupnja.addiko.hr/card-management.
  2. U procesu aktivacije Sigurne internetske kupnje definirate svoj PIN koji vam je neophodan prilikom svakog plaćanja na internetu.
  3. Prilikom plaćanja na internetu potvrđujete banci svoj identitet.
  • Ako ste korisnik Addiko Mobile mobilnog bankarstva, za autentifikaciju plaćanja primit ćete PUSH poruku na svoj mobitel s podacima o transakciji. Provođenje transakcije potvrđujete metodom koju ste odabrali za ostale potvrde u mobilnoj aplikaciji (otisak prsta, prepoznavanje lica ili unos PIN-a za mobilnu aplikaciju).
  • Ako niste korisnik Addiko Mobile mobilnog bankarstva, na broj mobilnog telefona, koji ste prijavili Addiko banci primit ćete jednokratnu lozinuku SMS OTP (One Time Password) za autentifikaciju transakcije.

Dogovorite sastanak u poslovnici

Zakažite sastanak s Addiko stručnjakom u najbližoj Addiko poslovnici i izbjegnite čekanje u redu.

Obrada Vaših osobnih podataka koje ste podijelili s nama putem Vaših odgovora i upotreba kontakt podataka je neophodna kako bi se poduzeli koraci prije sklapanja ugovora s Addiko Bank d.d. Zagreb (dogovaranje sastanka, kreiranje i slanje ponude). Prikupljeni podaci će se čuvati 4 (četiri) mjeseca i neće biti korišteni u druge svrhe.

Addiko Bank d.d., Slavonska avenija 6, 10000 Zagreb je voditelj obrade podataka. Ako želite saznati više o obradi osobnih podataka, molimo posjetite web stranicu https://www.addiko.hr/o-nama/opce-informacije-o-obradi-osobnih-podataka/, ili kontaktirajte Službenika za zaštitu podataka putem email adrese sluzbenik. zast-os-podataka.hr@addiko.com ili nazovite 0800 1414.