Upoznajte nas

Upoznajte nas!

Težimo novim vrijednostima: fokusiramo se na bitno, učinkoviti smo i komuniciramo jednostavno.

U fokus stavljamo osnovne bankarske proizvode koji klijentima pružaju veću vrijednost. Radije radimo manje stvari, ali ih onda radimo odlično, nego puno stvari prosječno.

Učinkoviti smo i usmjereni na Vaše potrebe. Svu našu energiju usmjeravamo na uklanjanje složenosti i koncentrirani smo na isporuku onoga što je klijentu važno. Želimo da Vaše iskustvo u poslovanju s nama bude što pozitivnije.

Komuniciramo jednostavno i izravno. Naši proizvodi i usluge su jasni i razumljivi. To našim klijentima donosi konkretne prednosti: kvalitetu umjesto kvantitete, lakše donošenje financijskih odluka, pouzdanu uslugu i predanu banku na svojoj strani.

To je ono za što se mi u Addiko banci zalažemo i što od nas možete očekivati. Dobro došli u svijet jasnog, jednostavnog i izravnog bankarstva!

Mijenja li se što bitno za mene kao dosadašnjeg Hypo klijenta?

Pobrinuli smo se da sve usluge i proizvode možete nastaviti nesmetano koristiti. Odgovore na najčešća pitanja možete pronaći u nastavku.

1.    Kako se novo ime izgovara?

A – di – k-o. Naglasak na prvom slogu, tj. na slovu ‘A’.

2.    Koje je značenje imena Addiko?

Ime nema doslovno značenje. Nastalo je kroz kombinaciju engleske riječi ‘addition’ (dodatak, zbrajanje), tj. najjednostavnije pozitivne matematičke radnje s engleskom riječju ‘community’ (zajednica, zajednički, istovjetnost). Odlučili smo se za jedinstveno ime koje ćemo ispuniti našim značenjem i osobnošću: da smo racionalni, optimistični i proaktivni. Dakako da je samo ime važno, ali nije toliko važno koliko su važna načela po kojima ćemo djelovati: fokusiramo se na bitno, učinkoviti smo i komuniciramo jednostavno. To je ono što želimo da naše novo ime simbolizira.

3.    Ostaju li svi brojevi telefona, uključujući i onaj Kontakt centra isti?

Da. Za pozive iz Hrvatske ostaje besplatni info broj 0800 1414. Ako zovete iz inozemstva molimo nazovite broj +385 1 6030 000 (poziv se obračunava po redovitoj tarifi pružatelja telekomunikacijskih usluga).

4.    Koji će biti nazivi profila na društvenim mrežama?

Facebook: Addiko Bank Hrvatska
Twitter: AddikoBankHR
Google+: Addiko Bank Hrvatska
Instagram: Addiko_Bank_Hrvatska
YouTube: Addiko Bank Hrvatska
LinkedIn: Addiko Bank Hrvatska

5.    Mijenjaju li se klijentima njihovi brojevi računa?

Ne. Ostali su isti.

6.    Mijenjaju li se brojevi računa Banke?

Ne. Ostali su isti.

7.    Mijenja li se IBAN broj Banke?

Ne. Ostao je isti.

8.    Mijenja li se SWIFT broj Banke?

Ne. Ostao je isti.

9.    Hoće li postojeće kreditne/debitne/prepaid kartice važiti do 11. srpnja pa će tada klijenti dobiti nove ili do dana isteka sadašnjih kartica?

Kartice s imenom Hypa koje postojeći korisnici imaju važit će do datuma isteka te će se tada zamijeniti.

10.    Ostaju li brojevi PIN-a za kartice klijenata isti?

Da.

11.    Kako se zove novo internetsko bankarstvo?

Novi naziv HYPOneta za građane bit će Addiko EBank, a za poslovne subjekte Addiko Business EBank.

12.    Hoće li prijelaz na novu platformu internetskog bankarstva odvijati automatski?

Da.

13.    Ostaju li brojevi PIN-a za internetsko bankarstvo isti?

Da.

14.    Ostaj li tokeni/USB ključevi isti ili klijenti trebaju dobiti nove?

Tokeni/USB ključevi koje klijenti imaju ostat će važeći.

15.    Kako se zove mobilno bankarstvo?

Novi naziv m-Hypo:-) aplikacije za građane biti će Addiko Mobile. Novi naziv m-Hypo Business aplikacije za poslovne subjekte biti će Addiko Business Mobile. Naziv mobilnih aplikacija na Google Play / Apple App Store biti će Addiko Mobile Hrvatska i Addiko Business Mobile Hrvatska.

16.    Trebaju li klijenti trebati skidati nove aplikacije ili nadograditi postojeće?

Kako bi imali novodizajniranu verziju aplikacije korisnici m-bankarstva morat će ažurirati postojeću aplikaciju što će im biti ponuđeno, kao i sve druge dosadašnje nadogradnje. Nadogradnja neće biti obvezna u prvim danima nakon 11. srpnja.

17.    Ostaju li PIN brojevi za m-bankarstvo isti?

PIN-ovi za m-bankarstvo ostat će isti nakon ažuriranja postojeće aplikacije.

18.    Kada će poslovnice i bankomati biti označeni novim imenom i bojama?

Iz logističkih razloga sve poslovnice ni svi bankomati neće biti označeni imenom Addiko Bank s danom 11. srpnja. Plan je da sve poslovnice i bankomati budu u cijelosti promijenjeni do kraja rujna.

19.    Mijenjaju li se uvjeti postojećih ugovora?

I prava i obveze iz aktivnih ugovora ostaju nepromijenjeni. Promjena imena Banke ni na koji način ne utječe na ugovorne obveze.

20.    Ostaju li uvjeti ugovorene postojeće štednje isti?

Postojeći ugovori ostaju na snazi do njihova isteka, te promjena imena Banke ne utječe na njih.

Jesu li Vam ove informacije korisne?

Da
Ne

Upoznajte nas

Upoznajte našu Upravu

Upoznajte našu Upravu

Ovdje

Godišnja izvješća

Addiko Bank Hrvatska

Cookies koristimo kako bismo poboljšali iskustvo korištenja naše stranice.

Pritiskom na bilo koju poveznicu na ovoj stranici prihvaćate korištenje cookies.