mobile-top-image

Addiko Mastercard® kartice

Kartice za bilo kad
i bilo gdje

Addiko Mastercard® kartice

Kartice za bilo kad i bilo gdje

Mastercard® kreditna kartica

Dijelite na rate što želite.

Uživate danas, plaćate kasnije.
 
Bez upisnine i članarine.

Debit Mastercard® kartica

Kartica uz tekući račun.

Sve što trošite, tereti vaš račun odmah.

Koristite dopušteno prekoračenje.

Mastercard® Prepaid kartica

Sami „punite“ iznos na kartici.
Jednostavna nadoplata i kontrola.

Idealna za online kupnju i džeparac djeci.

Dijelite na rate u mobilnoj aplikaciji!

Bilo koju transakciju veću od 40 EUR naknadno možete sami podijeliti na 2 – 24 rate jednim klikom, bez obzira radi li se o online kupovini, kupovini na prodajnom mjestu ili podizanju gotovine s bankomata.

Na rate možete podijeliti transakcije napravljene u Hrvatskoj i inozemstvu.

Besplatno preuzmite aplikaciju!

Preuzmite Addiko Mobile aplikaciju i koristite uslugu mobilnog bankarstva bez mjesečne naknade!

Akcije i popusti

Zašto platiti skuplje, ako možete povoljnije?

Iskoristite akcije i pogodnosti za plaćanje Addiko Mastercard® karticama.

Sigurnost na prvom mjestu

Opustite se i uživajte u kupovini na internetu!

Registrirajte svoju Addiko Mastercard® karticu u besplatni program Sigurne internetske kupovine i omogućite si online kupovinu po najvišim svjetskim sigurnosnim standardima (3D Secure).

Korisne informacije

Odmah nazovite Addiko Kontakt centar na besplatni broj 0800 1414.

Ukoliko ste u inozemstvu nazovite nas na +385 1 6030 000 (poziv iz inozemstva se obračunava po redovitoj tarifi pružatelja telekomunikacijskih usluga).

Vašu karticu, prema dogovoru s vama, odmah ćemo blokirati za daljnju uporabu (kako bismo spriječili eventualnu daljnju zloporabu), a vas uputiti kako zatražiti izdavanje nove (zamjenske) kartice, koja će vam biti dostavljena na vašu adresu.

U slučaju da ste zaboravili svoj PIN, pošaljite nam poruku putem mobilnog ili internet bankarstva, ili dođite u najbližu poslovnicu i zatražite ponovno slanje PIN-a. PIN će vam stići poštom za nekoliko dana na vašu adresu. Naknada za izdavanje ponovnog PIN-a se naplaćuje u skladu s Odlukom o naknadama za usluge Addiko Bank d.d.

Odmah nazovite Addiko Kontakt centar na besplatni broj 0800 1414.

Ukoliko ste u inozemstvu nazovite nas na +385 1 6030 000 (poziv iz inozemstva se obračunava po redovitoj tarifi pružatelja telekomunikacijskih usluga).

Vašu karticu, prema dogovoru s vama, odmah ćemo blokirati za daljnju uporabu (kako bismo spriječili eventualnu daljnju zloporabu).

Dodatno, zamolit ćemo vas da ispunite  Obrazac za osporavanje kartičnih transakcija  kako bismo za vas pokrenuli postupak povrata otuđenih sredstava s vaše kartice, te vas uputiti kako zatražiti izdavanje nove (zamjenske) kartice, koja će vam biti dostavljena na kućnu adresu.

Kupujte s provjerenih internetskih stranicama i aplikacija te se obvezno prije kupovine raspitajte o iskustvima drugih kupaca na toj konkretnoj web trgovini.

Online kupnju obavljajte samo na internetskim stranicama koje koriste visoke sigurnosne standarde, a označene su Mastercard® Identity Check™ znakom te zahtijevaju dodatnu autorizaciju transakcije (putem mobilnog bankarstva ili SMS jednokratne zaporke). Time potvrđujete da ste vi vlasnik kartice.

Kupovina na internet prodajnim mjestima koja ne primjenjuju 3D Secure standarde je rizičnija i nije preporučljiva.

Ne zaboravite aktivirati uslugu Addiko Sigurna internetska kupnja, koja pruža najviši stupanj sigurnosti prilikom plaćanja kreditnim i debitnim karticama na internetu! Jednom aktivirana usluga, vrijedi za sve vaše Addiko kartice (privatne i poslovne) – kreditne, debitne i prepaid!

Addiko Sigurna internetska kupnja besplatna je usluga koja Vam pruža najviši stupanj sigurnosti prilikom plaćanja kreditnim i debitnim karticama na internetu, koristeći najsuvremeniju tehnologiju u kartičnom plaćanju, s ciljem sprječavanja zloporaba kartica.

Kad god je potrebna dodatna razina sigurnosti, trebat ćete potvrditi plaćanje jednom od metoda autentifikacije:

  • Biometrija/PIN mobilne aplikacije (za korisnike mobilnog bankarstva): primit ćete PUSH notifikaciju koja vas vodi u Addiko Mobile mobilnu aplikaciju, gdje ćete korištenjem biometrije ili PIN-a aplikacije potvrditi kupnju karticom na internet prodajnom mjestu.
  • Jednokratna zaporka SMSporukom (za one koji ne koriste mobilno bankarstvo): potvrđujete online kupnju unošenjem jednokratne zaporke koju ćete dobiti SMS porukom.

Kako bi vaše iskustvo online kupnje bilo još jednostavnije, određena plaćanja su izuzeta iz  potvrde autentifikacije, što znači da vas se za njih neće tražiti dodatna potvrda da ste baš vi korisnik kartice. Na primjer, moguće je da se autentifikacija neće provoditi kod plaćanja manjih iznosa, kod plaćanja online pretplata ili kod opetovanih plaćanja kod pouzdanih trgovaca kod kojih najčešće kupujete.

Opustite se i uživajte u kupovini na internetu jer Addiko karticama kupujete uz najviše sigurnosne standarde!

  • Prije aktivacije ove usluge potrebno je aktivirati samu karticu, na način da napravite barem jednu transakciju karticom na fizičkom prodajnom mjestu ili bankomatu uz unos PIN-a po kartici.
  • Jednom aktivirana usluga, vrijedi za sve vaše Addiko kartice (privatne i poslovne) – kreditne, debitne i prepaid!
  • PIN za Sigurnu internetsku kupnju prilikom registracije definirate sami, a koristit ćete ga za autentifikaciju kupovine na internetu samo ukoliko:
  1. nemate Addiko Mobile mobilno bankarstvo ili
  2. imate Addiko Mobile mobilno bankarstvo, ali nemate uključene PUSH poruke.

Nakon aktivacije kartice aktivirajte uslugu Sigurne internetske kupovine u 3 koraka: 

  1. Aktivirajte uslugu Sigurna internetska kupnja na stranici sigurna-kupnja.addiko.hr/card-management.
  2. U procesu aktivacije Sigurne internetske kupnje definirate svoj PIN koji vam je neophodan prilikom svakog plaćanja na internetu.
  3. Prilikom plaćanja na internetu potvrđujete banci svoj identitet.
  • Ako ste korisnik Addiko Mobile mobilnog bankarstva, za autentifikaciju plaćanja primit ćete PUSH poruku na svoj mobitel s podacima o transakciji. Provođenje transakcije potvrđujete metodom koju ste odabrali za ostale potvrde u mobilnoj aplikaciji (otisak prsta, prepoznavanje lica ili unos PIN-a za mobilnu aplikaciju).
  • Ako niste korisnik Addiko Mobile mobilnog bankarstva, na broj mobilnog telefona, koji ste prijavili Addiko banci primit ćete jednokratnu lozinuku SMS OTP (One Time Password) za autentifikaciju transakcije.

Želite više informacija?

Popunite formu i uskoro ćemo vas nazvati.

Obrada Vaših osobnih podataka koje ste podijelili s nama putem Vaših odgovora i upotreba kontakt podataka je neophodna kako bi se poduzeli koraci prije sklapanja ugovora s Addiko Bank d.d. Zagreb (dogovaranje sastanka, kreiranje i slanje ponude). Prikupljeni podaci će se čuvati 4 (četiri) mjeseca i neće biti korišteni u druge svrhe.

Addiko Bank d.d., Slavonska avenija 6, 10000 Zagreb je voditelj obrade podataka. Ako želite saznati više o obradi osobnih podataka, molimo posjetite web stranicu https://www.addiko.hr/o-nama/opce-informacije-o-obradi-osobnih-podataka/, ili kontaktirajte Službenika za zaštitu podataka putem email adrese sluzbenik. zast-os-podataka.hr@addiko.com ili nazovite 0800 1414.