Osiguranja

U suradnji s partnerskom osiguravajućom kućom UNIQA osiguranje, nudimo vam različite oblike osiguranja.

Brzo i povoljno ih možete ugovoriti u svim poslovnicama Addiko banke.

Dopunsko zdravstveno osiguranje

Ugovaranjem dopunskog zdravstvenog osiguranja oslobođeni ste plaćanja troškovima liječenja u obveznom zdravstvenom osiguranju (participacija) i troškovima doplata za lijekove s dopunske liste lijekova (doplata) koji su nastali temeljem uputnice ili recepata, odnosno doznake izdane od strane Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, do iznosa osiguranja navedenog na polici.

Informacije o proizvodu – Dopunsko zdravstveno osiguranje
Posebni uvjeti dopunskog zdravstvenog osiguranja
Opći uvjeti dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja
Informacije ugovaratelju dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja

Osiguranje od nezgode

Odabirom police osiguranja od nezgode napravite ispravan korak u planiranju sigurne budućnosti i zaštitite se od nepredvidljivih događaja.

Informacije o proizvodu – Osiguranje od nezgode
Informacije ugovaratelju osiguranja od posljedica nesretnog slučaja
Uvjeti osiguranja od posljedica nesretnog slučaja (nezgode)

Osiguranje korisnika kredita (eng. PPI – Payment Protection Insurance)

Osiguranjem korisnika nenamjenskih kredita, a sukladno odabranom paketu i uvjetima osiguranja mogu se osigurati sljedeći rizici:

  • Smrt kao posljedica nesretnog slučaja
  • Trajni invaliditet
  • Privremena potpuna nesposobnost za rad (bolovanje)
  • Nezaposlenost (uslijed poslovno uvjetovanog otkaza)

Informacije o proizvodu – Paket A
Informacije o proizvodu – Paket B
Informacije o proizvodu – Paket C
Informacije o proizvodu – Paket D
Posebni uvjeti osiguranja korisnika kredita
Informacije ugovaratelju za osiguranje korisnika kredita

Osiguranje korisnika paketa tekućih računa (Asistencija)

Servis Centar UNIQA osiguranja pruža usluge asistencije u izvanrednim situacijama. Osigurateljno pokriće je vezano na korisnika paketa tekućeg računa Addiko Bank d.d.
U ponudi su tri paketa asistencije:

  • Basic
  • Standard
  • Prestige

Asistencija, ovisno o ugovorenom paketu, pokriva osigurane slučajeve u zemlji i inozemstvu.
Opis i opseg pojedinih pokrića definirani su Općim uvjetima osiguranja korisnika paketa tekućih računa Addiko banke (Uvjeti).

Asistencija se ne može ugovoriti kao zasebni proizvod.

Vodič za UNIQA Asistenciju
Opći uvjeti osiguranja korisnika paketa tekućih računa Addiko banke

Kontaktirajte UNIQA Asistenciju:

  • za pozive iz Hrvatske na besplatan broj: 0800 42 23
  • za pozive iz inozemstva: +385 1 3035 641
  • putem e-mail-a: prijava.stete@uniqa.hr
  • putem telefaksa na broj: 01 6324 250

ŽELITE VIŠE INFORMACIJA? POPUNITE FORMU I USKORO ĆEMO VAS NAZVATI.

Obrada Vaših osobnih podataka koje ste podijelili s nama putem Vaših odgovora i upotreba kontakt podataka je neophodna kako bi se poduzeli koraci prije sklapanja ugovora s Addiko Bank d.d. Zagreb (dogovaranje sastanka, kreiranje i slanje ponude). Prikupljeni podaci će se čuvati 4 (četiri) mjeseca i neće biti korišteni u druge svrhe.
Addiko bank d.d., Slavonska avenija 6, 10000 Zagreb je voditelj obrade podataka. Ako želite saznati više o obradi osobnih podataka, molimo posjetite web stranicu https://www.addiko.hr/o-nama/opce-informacije-o-obradi-osobnih-podataka/, ili kontaktirajte Službenika za zaštitu podataka putem email adrese sluzbenik.zast-os-podataka.hr@addiko.com ili nazovite 0800 1414.

Addiko Bank Hrvatska