Kontakt centar

24 sata Vama na usluzi

Za sve upite na raspolaganju su naši agenti Kontakt centra svaki radni dan od 8 do 20 sati te subotom od 8 do 15 sati.

Nazovite nas na besplatni broj 0800 1414 za pozive iz Hrvatske.

Ako zovete iz inozemstva molimo nazovite broj +385 1 6030 000 (poziv se obračunava po redovitoj tarifi pružatelja telekomunikacijskih usluga).

Izvan navedenog vremena osigurali smo dežurstvo za pozive u vezi kartičnog poslovanja te za ostale hitne pozive.

Sve povratne informacije, upite ili prigovore, te ako smatrate da vam je u poslovnom odnosu sa Bankom povrijeđeno neko pravo, slobodno nam uputite elektroničkom poštom na adresu: info.hr@addiko.com.

Za informacije o lokacijama, radnim vremenima, kontakt osobama te za ostale upite o poslovnicama i bankomatima, obratite nam se pozivom na zajednički broj poslovnica, 072 101 102 (poziv se naplaćuje po redovitoj tarifi pružatelja telekomunikacijskih usluga prema fiksnim brojevima).

Pismenim putem obratite nam se na adresu: Addiko Bank d.d., Kontakt centar, Slavonska avenija 6, 10000 Zagreb, a telefax poruku pošaljite na +385 (0)1 603 7000.

Autorizirani poziv za fizičke osobe

Autoriziranim pristupom možete dobiti detaljnije informacije o vašem osobnom računu, kreditu, štednji ili kartici. Autorizacija se vrši putem telefona na broj 0800 1414.  Za ovu uslugu potrebno je ispuniti pristupnicu za uslugu Addiko govornog automata u jednoj od naših poslovnica.

Službenik za zaštitu osobnih podataka

Ako trebate informaciju o prikupljanju i obradi vaših osobnih podataka, molimo Vas obratite se službeniku za zaštitu osobnih podataka putem e-maila sluzbenik.zast-os-podataka.hr@addiko.com ili poštom na adresu: Addiko Bank d.d., Službenik za zaštitu osobnih podataka, Slavonska avenija 6
10000 Zagreb.

Jesu li Vam ove informacije korisne?

Da
Ne

Addiko Bank Hrvatska

Cookies koristimo kako bismo poboljšali iskustvo korištenja naše stranice.

Pritiskom na bilo koju poveznicu na ovoj stranici prihvaćate korištenje cookies.