Addiko Bank Hrvatska

GrađanstvoPoslovni subjekti
mobile-top-image

Addiko Redomat

Uz opciju Redomat unutar Addiko mobilnog bankarstva više ne morate čekati u redu. 

Uzimanjem broja putem Redomata na mobitel ćete dobiti informaciju koji ste u redu, te koliko okvirno trebate čekati da dođete na red.

Aktivacija usluge Addiko Mobile

Kako biste aktivirali uslugu Addiko Mobile potrebno je:

Imati pametni telefon s mobilnom platformom Android 4.1 odnosno noviji ili iOS 8.0 odnosno noviji

Pristup internetu s mobilnog uređaja

Uređaj s auto fokusom na kameri koji omogućava snimanje videa u rezoluciji minimalno 480 x 480 pixela za uslugu Slikaj i plati

Besplatno preuzmite aplikaciju!

Preuzmite Addiko Mobile aplikaciju i koristite uslugu mobilnog bankarstva bez mjesečne naknade!

Dogovorite sastanak u poslovnici

Zakažite sastanak s Addiko stručnjakom u najbližoj Addiko poslovnici i izbjegnite čekanje u redu.

Obrada Vaših osobnih podataka koje ste podijelili s nama putem Vaših odgovora i upotreba kontakt podataka je neophodna kako bi se poduzeli koraci prije sklapanja ugovora s Addiko Bank d.d. Zagreb (dogovaranje sastanka, kreiranje i slanje ponude). Prikupljeni podaci će se čuvati 4 (četiri) mjeseca i neće biti korišteni u druge svrhe.

Addiko Bank d.d., Slavonska avenija 6, 10000 Zagreb je voditelj obrade podataka. Ako želite saznati više o obradi osobnih podataka, molimo posjetite web stranicu https://www.addiko.hr/o-nama/opce-informacije-o-obradi-osobnih-podataka/, ili kontaktirajte Službenika za zaštitu podataka putem email adrese sluzbenik. zast-os-podataka.hr@addiko.com ili nazovite 0800 1414.