Addiko Mobile mobilno bankarstvo

Aplikacija je moderna, intuitivna, praktična i jednostavna za korištenje.

Addiko Mobile nudi:

  • pregled stanja, prometa i povijest transakcija po računima
  • pregled stanja i uplate rata kredita
  • pregled stanja, prometa i statusa po karticama
  • pregled stanja i prometa po štednim računima
  • plaćanje svih vrsta računa u kunama u Hrvatskoj
  • plaćanje u inozemstvo
  • interna plaćanja
  • kupoprodaja deviza
  • kreiranje kreditnih transfera (platnih naloga) s datumom unaprijed
  • kreiranje kreditnih transfera (platnih naloga) prema predlošku
  • opoziv kreditnih transfera (platnih naloga)
  • Snimaj i plati – svojim telefonom uslikajte barkôd ili odrezak računa i svi podaci će se automatski prenijeti u platni nalog, a tada samo treba potvrditi plaćanje
  • eRačun – elektronički računi dolaze izravno u Addiko Mobile aplikaciju gdje jednim klikom vršite plaćanja – više ne morate primati papirnate račune za svoje mjesečne režije

Moderna i praktična kratkoročna, nevezana štednja za učinkovitije i jednostavnije planiranje kućnih financija i prikupljanje sredstava za nadolazeće izdatke.

  • ugovaranje i pregled kunskih i deviznih oročenja
  • mogućnost promjene naziva računima, karticama, kreditima, oročenih depozitima i ostalim računima
  • označavanje omiljenih sadržaja kao favorite nakon čega su vidljivi na početnoj stranici
  • tečajna lista i kalkulatori valuta, oročenja i kredita
  • pregled svih nedavnih aktivnosti na jednom mjestu
  • verzija na engleskome jeziku

Kako biste aktivirali uslugu Addiko Mobile potrebno je:

  • imati otvoren transakcijski račun građana u Addiko banci
  • imati pametni telefon s mobilnom platformom Android 4.1 odnosno noviji ili iOS 8.0 odnosno noviji
  • pristup internetu s  mobilnog uređaja
  • osigurati minimalnu memoriju na uređaju od 80 MB RAM-a i 80 MB ROM-a
  • uređaj s auto fokusom na kameri koji omogućava snimanje videa u rezoluciji minimalno 480 x 480 pixela za uslugu Slikaj i plati

Addiko Mobile možete imati na svom pametnom telefonu u tri koraka:

  • ugovorite uslugu u bilo kojoj našoj poslovnici
  • s interneta preuzmite aplikaciju
  • aktivirajte je  unosom aktivacijskih ključeva dobivenih u poslovnici

Detaljno odgovaramo:

1. Što ako ne znam svoje Korisničko ime odnosno šifru klijenta?

Korisničko ime odnosno šifru klijenta možete provjeriti u bilo kojoj dokumentaciji (ugovoru) koju ste dobili od banke ili provjeriti u najbližoj poslovnici.

2. Koja je minimalna verzija operativnog sustava potrebna za korištenje nove aplikacije?

Za Addiko Mobile aplikaciju minimalna podržana verzija za operativni sustav Android je 4.1 ili novija, a za operativni sustav iOS verzija 8.0 ili novija.

3. Što trebam napraviti ako na svom uređanju nemam minimalno podržanu verziju operativnog sustava?

Predlažemo Vam da provjerite može li se Vaš pametni telefon ažurirati na minimalno podržanu verziju operativnog sustava.

4. Koji su minimalni tehnički preduvjeti za ispravan rad aplikacije?

Osim minimalno podržanih verzija operativnog sustava, potrebno je osigurati pristup internetu s mobilnog uređaja te minimalnu memoriju na uređaju od 80 MB RAM-a i 80 MB ROM-a. Dodatno, za potrebe korištenja usluge Slikaj i plati, potrebno je imati uređaj s auto-fokusom na kameri te uređaj koji omogućuje snimanje videa u rezoluciji minimalno 480 x 480 pixela.

5. Postoji li mogućnost spajanja hard tokenom?

Ne.

6. Postoji li demo verzija aplikacije?

Demo verzija je dostupna u trenutku kada aplikacija još nije aktivirana. Tada se na ekranu za pokretanje aktivacije uz gumb ‘Aktivacija’ nalazi i gumb za pokretanje demo verzije aplikacije. Nakon što korisnik aktivira aplikaciju, demo verzija više nije dostupna na tom uređaju.

7. Koje su prednosti i poboljšanja nove aplikacije?

  • Izravniji i brži pristup svim sadržajima, s minimalnim brojem potrebnih klikova do dolaska na željene sadržaje
  • Prijenos na vlastiti račun – vrsta naloga koja omogućava prijenos samo na vlastite i opunomoćeničke račune uz predefinirane kontrole
  • Promjena imena računa što Vam pomaže kod snalaženja. Isti naziv postaje ujedno vidljiv i u Addiko EBank internetskom bankarstvu
  • Odabir omiljenih sadržaja na početkoj stranici aplikacije
  • Odabir omiljenih predložaka na početnoj stranici aplikacije
  • Platni nalozi – aplikacija prema IBAN-u automatski prepoznaje radi li se o internom ili eksternom nalogu (za plaćanja na drugi račun unutar Addiko banke ili plaćanja na račun u nekoj drugoj banci u Hrvatskoj)
  • Smanjen rizik od slanja pogrešnih deviznih naloga – nakon unesenog IBAN-a, polje SWIFT adresa se automatikom puni iz SWIFT registra   (promjena SWIFT-a je moguća promjenom IBAN-a)
  • Pregled poslovnica i bankomata „U blizini“  – pokazuje u kojem smjeru se nalazi tražena poslovnica prema Vašoj trenutnoj poziciji
  • Mogućnost osvježavanja tečajne liste
  • Uz pregled računa se sada nalazi i pregled kartica pa se ubrzava pregled svih računa
  • Omogućeno je od ponuđenih slika odabrati avatara i postaviti ga kao svoju profilnu sliku
  • Omogućen je odabir slike za određeni predložak što olakšava pregled, na primjer: za plaćanje vode može se postaviti slika slavine

8. Može li se kreirati potvrda o izvršenoj transakciji?

Da.

9. Postoji li mogućnost kreiranja internih naloga?

Aplikacija automatski, prema unesenom IBAN-u, prepoznaje radi li se o internom ili eksternom nalogu.

10. Kako se potvrđuje platni nalog?

Svaki platni nalog verificira se unosom PIN-a i tako je podignuta razina sigurnosti plaćanja.

11. Na koji način se kreiraju predlošci te je li moguće izvršiti plaćanje iz predloška?

Predlošci se kreiraju kroz Plaćanja/Predlošci/Novi predložak. Iz kreiranog predloška moguće je izvršiti plaćanje. Ako predložak označite kao omiljeni odnosno favorit, bit će vidljiv na početnoj stranici aplikacije i iz njega ćete tada direktno moći izvršiti plaćanje. Osim toga, predložak se može kreirati i nakon uspješno potpisanog naloga.

12. Je li moguće skupno potpisivanje naloga?

Ne. Iz sigurnosnih razloga svaki nalog se pojedinačno potpisuje unosom PIN-a.

13. Što omogućuje opcija Favorit?

Opcija favorit omogućava pregled označenih računa, predložaka, kredita, štednih računa i oročenih depozita na početnoj stranici. Time se olakšava njihov pregled. Ako predložak označite kao favorit, osim što će biti vidljiv na početnoj stranici aplikacije, iz njega ćete tada s početne stranice moći izravno izvršiti plaćanje.

14. Početna stranica je prazna. Može li se na nju dodati odabrani sadržaj i kako?

Ako ste korisnik internetskog bankarstva u kojem ste neke od računa već odabrali kao omiljene odnosno kao favorite, ti isti računi prikazat će Vam se i na početnoj stranici aplikacije Addiko Mobile. Ako Vam je početna stranica prazna, možete je sami oblikovati tako da omiljene sadržaje označite kao favorite. Osim računa, kredita, eKnjižice, štednje i drugih sadržaja, kao favorite možete označiti i predloške.

15. Kako mogu označiti omiljene sadržaje kao favorite?

Bilo koji od računa (odnosno pojedine valute unutar multivalutnog računa), kartica, kredita ili štednih računa možete označiti kao favorit te time omogućiti njegov prikaz na početnoj stranici tako što ćete odabrati ikonu ‘Uredi’ u gornjem desnom kutu zaslona. Unutar ove opcije odmah ćete vidjeti mogućnost označavanja računa kao favorita. Kod predložaka je potrebno odabrati opciju Uredi, nakon koje se prikazuje zaslon sa svim detaljima odnosno poljima predloška koja je moguće izmijeniti. Među tim poljima dostupna je opcija ‘Prikaži na početnoj stranici’. Ako je odaberete, Vaš predložak će biti prikazan u donjem dijelu zaslona početne stranice.

16. Hoće li aplikacija tražiti od mene da dopustim korištenje telefona za pozive, pristup kameri kao i za pristup lokacijskim postavkama?

Da, u određenom trenutku aplikacija to može tražiti. Korištenjem telefona za pozive se omogućava izravno pozivanje Kontakt centra kada odaberete brojeve telefona našeg Kontakt centra pod „Kontakti“. Pristup kameri omogućuje aplikaciji da može skenirati Vaše uplatnice kod korištenja opcije „Slikaj i plati“, dok pomoću pristupa lokacijskim postavkama aplikacija Vam može dati informacije gdje se nalazite u odnosu na naše poslovnice i bankomate.

17. Može li se aplikacija koristiti na više uređaja?

Da.

18. Može li se aplikacija koristiti na tabletima i iPad uređajima?

Iako se aplikacija može preuzeti i koristiti, nije prilagođena za tablete i iPad uređaje.

19. Može li se aplikacija koristiti na Windows operativnim sustavima?

Ne.

20. Kome se mogu obratiti za dodatne informacije ili pomoć?

Pozivamo Vas da se za sva eventualna pitanja javite agentima našeg Kontakt centra na besplatan broj 0800 14 14 ili elektroničkom poštom na info.hr@addiko.com.

Jesu li Vam ove informacije korisne?

Da
Ne

Plaćanje naknade za svaku uslugu je nepotrebno.

Odaberite odgovarajući paket i plaćajte jedinstvenu mjesečnu naknadu.

Paketi

Teško je svaki mjesec upravljati različitim financijskim obavezama.

Spajamo vaše financijske obaveze.

Kredit za refinanciranje

Nije lako odabrati najprikladniji iznos štednje i uplata.

Pomoći ćemo vam odabrati najbolji način štednje.

Štednja

Addiko Bank Hrvatska

Cookies koristimo kako bismo poboljšali iskustvo korištenja naše stranice.

Pritiskom na bilo koju poveznicu na ovoj stranici prihvaćate korištenje cookies.