Otkrijte 10 razloga zašto koristiti Addiko Mobile mobilnu aplikaciju iz udobnosti svog doma ili u pokretu:

Gotovinski kredit do 76.000 KN podignite u nekoliko koraka putem mobilne aplikacije, bez odlaska u banku.

Otključavajte aplikaciju i potvrđujte plaćanja uslugom biometrije, otiskom prsta ili skeniranjem lica.

Pratite stanje i promet po računima pomoću push notifikacija, obavijesti koje primate prilikom svake uplate ili isplate.

Koristite Instant plaćanje te plaćajte 0-24, u najkraćem mogućem roku po cijeni redovnog izvršenja.

Brzo i jednostavno kreirajte platne naloge ili plaćajte račune opcijom Slikaj i plati.

Opcijom mToken besplatno pristupajte uslugama u sustavu e-Građani.

Štedite po viđenju pomoću opcije eKnjižica.

Potvrdite plaćanje putem push notifikacija, jednostavnih obavijesti koje primite u trenutku online kupnje.

Uz opciju Redomat ne gubite vrijeme na čekanje u redu.

Koristite mobilnu aplikaciju bez mjesečne naknade!

Addiko Mobile nudi:

  • podignite kredit putem Addiko Mobile mobilne aplikacije
  • bez odlaska u banku
  • brzo i jednostavno do gotovine u iznosu do 76.000 KN (10.000 EUR)
  • pregled stanja, prometa i povijest transakcija po računima
  • pregled stanja i uplate rata kredita
  • pregled stanja, prometa i statusa po karticama
  • pregled stanja i prometa po štednim računima
  • potvrda naloga putem biometrije – otiska prsta ili skeniranja lica
  • PUSH notifikacije za autentifikaciju plaćanja kod online kupovine – jednostavna obavijest koju kao poruku dobijete u trenutku online kupovine i putem koje potvrdite plaćanje
  • plaćanje svih vrsta računa u kunama u Hrvatskoj
  • plaćanje u inozemstvo
  • interna plaćanja
  • kupoprodaja deviza
  • kreiranje kreditnih transfera (platnih naloga) s datumom unaprijed
  • kreiranje kreditnih transfera (platnih naloga) prema predlošku
  • opoziv kreditnih transfera (platnih naloga)
  • Snimaj i plati – svojim telefonom uslikajte barkôd ili odrezak računa i svi podaci će se automatski prenijeti u platni nalog, a tada samo treba potvrditi plaćanje
  • eRačun – elektronički računi dolaze izravno u Addiko Mobile aplikaciju gdje jednim klikom vršite plaćanja – više ne morate primati papirnate račune za svoje mjesečne režije

Moderna i praktična kratkoročna, nevezana štednja za učinkovitije i jednostavnije planiranje kućnih financija i prikupljanje sredstava za nadolazeće izdatke.

  • PUSH notifikacije za autentifikaciju plaćanja kod online kupovine
  • otkuljučavanje aplikacije i potvrda naloga putem biometrije – otiska prsta ili skeniranja lica
  • ugovaranje i pregled kunskih i deviznih oročenja
  • mogućnost promjene naziva računima, karticama, kreditima, oročenih depozitima i ostalim računima
  • označavanje omiljenih sadržaja kao favorite nakon čega su vidljivi na početnoj stranici
  • tečajna lista i kalkulatori valuta, oročenja i kredita
  • pregled svih nedavnih aktivnosti na jednom mjestu
  • verzija na engleskome jeziku

Kako biste aktivirali uslugu Addiko Mobile potrebno je:

  • imati otvoren transakcijski račun za građanstvo u Addiko banci
  • imati pametni telefon s mobilnom platformom Android 4.1 odnosno noviji ili iOS 8.0 odnosno noviji
  • pristup internetu s  mobilnog uređaja
  • uređaj s auto fokusom na kameri koji omogućava snimanje videa u rezoluciji minimalno 480 x 480 pixela za uslugu Slikaj i plati

Addiko Mobile mobilna aplikacija uvrštena u TOP 50 najboljih hrvatskih mobilnih aplikacija

Addiko Mobile mobilna aplikacija za fizičke osobe dobila je “Palac gore za download” te je uvrštena među TOP 50 najboljih hrvatskih mobilnih aplikacija po odabiru časopisa VIDI.

Besplatno preuzmite aplikaciju!

Addiko Mobile možete imati na svom pametnom telefonu u tri koraka:

ugovorite uslugu u bilo kojoj Addiko poslovnici

preuzmite aplikaciju na svoj pametni telefon

aktivirajte je  unosom aktivacijskih ključeva dobivenih u poslovnici

ŽELITE VIŠE INFORMACIJA? POPUNITE FORMU I USKORO ĆEMO VAS NAZVATI.

Obrada Vaših osobnih podataka koje ste podijelili s nama putem Vaših odgovora i upotreba kontakt podataka je neophodna kako bi se poduzeli koraci prije sklapanja ugovora s Addiko Bank d.d. Zagreb (dogovaranje sastanka, kreiranje i slanje ponude). Prikupljeni podaci će se čuvati 4 (četiri) mjeseca i neće biti korišteni u druge svrhe.
Addiko bank d.d., Slavonska avenija 6, 10000 Zagreb je voditelj obrade podataka. Ako želite saznati više o obradi osobnih podataka, molimo posjetite web stranicu https://www.addiko.hr/o-nama/opce-informacije-o-obradi-osobnih-podataka/, ili kontaktirajte Službenika za zaštitu podataka putem email adrese sluzbenik.zast-os-podataka.hr@addiko.com ili nazovite 0800 1414.

Često postavljena pitanja

Korisničko ime odnosno šifru klijenta možete provjeriti u bilo kojoj dokumentaciji (ugovoru) koju ste dobili od banke ili provjeriti u najbližoj poslovnici.

Za Addiko Mobile aplikaciju minimalna podržana verzija za operativni sustav Android je 4.1 ili novija, a za operativni sustav iOS verzija 8.0 ili novija.

Predlažemo Vam da provjerite može li se Vaš pametni telefon ažurirati na minimalno podržanu verziju operativnog sustava.

Osim minimalno podržanih verzija operativnog sustava, potrebno je osigurati pristup internetu s mobilnog uređaja te minimalnu memoriju na uređaju od 80 MB RAM-a i 80 MB ROM-a. Dodatno, za potrebe korištenja usluge Slikaj i plati, potrebno je imati uređaj s auto-fokusom na kameri te uređaj koji omogućuje snimanje videa u rezoluciji minimalno 480 x 480 pixela.

Demo verzija je dostupna u trenutku kada aplikacija još nije aktivirana. Tada se na ekranu za pokretanje aktivacije uz gumb ‘Aktivacija’ nalazi i gumb za pokretanje demo verzije aplikacije. Nakon što korisnik aktivira aplikaciju, demo verzija više nije dostupna na tom uređaju.

  • Izravniji i brži pristup svim sadržajima, s minimalnim brojem potrebnih klikova do dolaska na željene sadržaje
  • Prijenos na vlastiti račun – vrsta naloga koja omogućava prijenos samo na vlastite i opunomoćeničke račune uz predefinirane kontrole
  • Promjena imena računa što Vam pomaže kod snalaženja. Isti naziv postaje ujedno vidljiv i u Addiko EBank internetskom bankarstvu
  • Odabir omiljenih sadržaja na početkoj stranici aplikacije
  • Odabir omiljenih predložaka na početnoj stranici aplikacije
  • Platni nalozi – aplikacija prema IBAN-u automatski prepoznaje radi li se o internom ili eksternom nalogu (za plaćanja na drugi račun unutar Addiko banke ili plaćanja na račun u nekoj drugoj banci u Hrvatskoj)
  • Smanjen rizik od slanja pogrešnih deviznih naloga – nakon unesenog IBAN-a, polje SWIFT adresa se automatikom puni iz SWIFT registra   (promjena SWIFT-a je moguća promjenom IBAN-a)
  • Pregled poslovnica i bankomata „U blizini“  – pokazuje u kojem smjeru se nalazi tražena poslovnica prema Vašoj trenutnoj poziciji
  • Mogućnost osvježavanja tečajne liste
  • Uz pregled računa se sada nalazi i pregled kartica pa se ubrzava pregled svih računa
  • Omogućeno je od ponuđenih slika odabrati avatara i postaviti ga kao svoju profilnu sliku
  • Omogućen je odabir slike za određeni predložak što olakšava pregled, na primjer: za plaćanje vode može se postaviti slika slavine

Aplikacija automatski, prema unesenom IBAN-u, prepoznaje radi li se o internom ili eksternom nalogu.

Svaki platni nalog verificira se unosom PIN-a i tako je podignuta razina sigurnosti plaćanja.

Predlošci se kreiraju kroz Plaćanja/Predlošci/Novi predložak. Iz kreiranog predloška moguće je izvršiti plaćanje. Ako predložak označite kao omiljeni odnosno favorit, bit će vidljiv na početnoj stranici aplikacije i iz njega ćete tada direktno moći izvršiti plaćanje. Osim toga, predložak se može kreirati i nakon uspješno potpisanog naloga.

Ne. Iz sigurnosnih razloga svaki nalog se pojedinačno potpisuje unosom PIN-a.

Opcija favorit omogućava pregled označenih računa, predložaka, kredita, štednih računa i oročenih depozita na početnoj stranici. Time se olakšava njihov pregled. Ako predložak označite kao favorit, osim što će biti vidljiv na početnoj stranici aplikacije, iz njega ćete tada s početne stranice moći izravno izvršiti plaćanje.

Ako ste korisnik internetskog bankarstva u kojem ste neke od računa već odabrali kao omiljene odnosno kao favorite, ti isti računi prikazat će Vam se i na početnoj stranici aplikacije Addiko Mobile. Ako Vam je početna stranica prazna, možete je sami oblikovati tako da omiljene sadržaje označite kao favorite. Osim računa, kredita, eKnjižice, štednje i drugih sadržaja, kao favorite možete označiti i predloške.

Bilo koji od računa (odnosno pojedine valute unutar multivalutnog računa), kartica, kredita ili štednih računa možete označiti kao favorit te time omogućiti njegov prikaz na početnoj stranici tako što ćete odabrati ikonu ‘Uredi’ u gornjem desnom kutu zaslona. Unutar ove opcije odmah ćete vidjeti mogućnost označavanja računa kao favorita. Kod predložaka je potrebno odabrati opciju Uredi, nakon koje se prikazuje zaslon sa svim detaljima odnosno poljima predloška koja je moguće izmijeniti. Među tim poljima dostupna je opcija ‘Prikaži na početnoj stranici’. Ako je odaberete, Vaš predložak će biti prikazan u donjem dijelu zaslona početne stranice.

Da, u određenom trenutku aplikacija to može tražiti. Korištenjem telefona za pozive se omogućava izravno pozivanje Kontakt centra kada odaberete brojeve telefona našeg Kontakt centra pod „Kontakti“. Pristup kameri omogućuje aplikaciji da može skenirati Vaše uplatnice kod korištenja opcije „Slikaj i plati“, dok pomoću pristupa lokacijskim postavkama aplikacija Vam može dati informacije gdje se nalazite u odnosu na naše poslovnice i bankomate.

Iako se aplikacija može preuzeti i koristiti, nije prilagođena za tablete i iPad uređaje.

Pozivamo Vas da se za sva eventualna pitanja javite agentima našeg Kontakt centra na besplatan broj 0800 14 14 ili elektroničkom poštom na info.hr@addiko.com.

Addiko Bank Hrvatska